sunnuntai 20. lokakuuta 2013

homecoming

Meijän koulun homecoming siis peruttiin, mutta onneksi päästiin meneen kahen meijan vaihtarikaverin kouluun tanssiaisiin. Valmistauduttiin kaikki yhes ja mentiin sen jälkeen syömään italialaiseen ravintolaan. Oli kyllä tosi kivaa! Ja ruoka oli ah niiiiin hyvää. Ekaks saatiin keittoa ja salaattia ja jotain hyvää leipää ja pääruoaksi kanapastaa. Sitten mentiin tanssiaisiin ja tanssittiin ja oli kivaa. Se meni ohi aika nopeasti ja sen jälkeen mentiin takaisin meijän kavereille (vaihtari norjasta ja thaimaasta) ja jäätiin sinne yöksi.

Mä en tiedä miten mä vielä voisin kertoa mun fiiliksistä paremmin. Aika arjelta alkaa tuntua jo, mutta sellaiselta mukavalta arjelta. Oon tosi onnellinen. Mun perhe on mulle tosi sopiva ja tykkään Texasista. Ainoa on, etten ole tehnyt vielä yhtään parempia kavereita, paitsi mun host-sisko ja sitten joitakin vaihtareita. Mutta mitä blogeja oon lukenut ja muilta kuullu niin vähän samaa ongelmaa on muillakin, että enköhän mä kohta tee kavereita enemmän!

1 kommentti:

  1. eikääxd oot ihan englantisoitunu, make frends ja käännät sen jo suoraa suomeen tehdä kavereita xd hihihhii:D

    VastaaPoista