maanantai 21. lokakuuta 2013

vaihtarisoundtrack


Tänään mulla oli koulussa vähän huonompi päivä. Tälläsiä päiviä tulee aina välillä. Oli vaan niin ärsyttävää, kun ketään ei oikein vaikuttanut kiinnostavan ja mulla oli pieni koti-ikävä. Mutta kun päivän mittaan mun mieli parani ja viimeisillä tunneilla juttelin joillekin uusille ihmisille. Täällä on hirveästi sellasia ihmisiä ketä moikkailen käytävällä, mutta ei ketään ketä vois kutsua kaveriksi. Kun pääsin kotiin olin taas hyvällä mielellä, koska mulla on kotona aina tosi hyvä fiilis, koska tämä perhe on niin sopiva mulle. Onneksi olen parissa kerhossa, spanish club ja deca (joo en tiedä mitä teen siellä spanish kerhossa:D) ja jalkapallossa, niin niiden kautta pitäis löytyä parempia kavereita.

Tänään matikan tunnilla jutelessani yhden tytön kanssa kysyin, että onko se koskaan ollut Euroopassa ja se sanoi että ei ole ja kysyi sinnekö olen seuraavaksi menossa. Sanoin sitten, että niin kun mä asun siellä ja hän sanoi "luulin, että asut Suomessa". Hahha. Ei ne kaikki amerikkalaiset noin tyhmiä ole, mun host-sisko esimerkiksi tietää ihan hyvin Euroopasta.

En ole shoppaillut ollenkaan niin paljon kun odotin, että shoppailisin. Kyllä mulla onneksi on vielä aikaa, mutta hyvä, etten ole tuhlannut kaikkia mun rahoja vielä. Mulla on joka kuukausi riittänyt rahat hyvin. Mun pitää kyllä alkaa säästää pikkuhiljaa prom mekkoon, kun ne ei ole ihan hirveen halpoja. Ajattelin viimeistään joulun jälkeen laittaa joka kuukausi pikkasen rahaa säästöön.

Mä haluisin ostaa hiusten pidennykset! Mulla on siihen nyt rahaa ja täällä on hirveen monella pidennykset ja ne näyttää hirveen aidoilta. Mun piti tilata ne eilen, mutten voinut koska mun kortti ei ole amerikkalainen. Tai ainakin uskon, että syy oli se, kun se sanoi vaan että error. Mutta menen sitten kauppaan ja ostan ne sieltä. Ja menen kampaajalle, se saa laittaa ne etten sössi.

Kyllä sitä huomaa kuinka ympäristö vaikuttaa. Täällä hirveen monella on hiusten pidennykset ja värilliset piilarit. Siitä syystä varmaan osittain uskallaudun ne pidennykset ostaan. Ja oon alkanu käyttään sitä niin noloa peace merkkiä kuvissa ja tervehtiessä, kun nää käyttää sitä täällä niin ahkerasti. ahhahaah. sori julia. Ja vähän aika sitten söin vielä leipää ihan normaalisti, mutta nyt tuntuu luonnollisemmalta syödä sitä kahden leivän kanssa, täytteet siellä välissä. Voista en ole vielä luopunut, mutta ehkä senkin korvaan pian majoneesilla. Ei huolta, en ole muuttumassa mihinkään, omin vaan joitakin amerikkalaisia tapoja. Kuten sen, etten kävele enää mihinkään...

Tein uuden spotify käyttäjän ja soittolistan. Nimesin sen vaihtarisoundtracksi, voin sitten kotona fiilistellä muistoja sen mukana. Ettikkää se spotifystä jos haluutte! ;)

Juteltiin tänään host-siskon kanssa koulun jälkeen kun odotettiin kyytiä, muunmuassa siitä miten sattumaa oli, että päädyin tänne. Se kertoi miten ne teki mun valitsemisen. Kun ne oli karsinut kahteen vaihtoehtoon, mentiin entten tentten taktiikalla. Aika hurjaa, että se oli siitä hetkestä kiinni päädyinkö tänne vai jonnekin toiselle puolelle amerikkaan.

Yritän kirjotellla useammin, vaikkei olisikaan kuvia. En kyllä ihan joka päivä, kun ei aina välttämättä ole mitään uutta kerrottavaa.

2 kommenttia: