maanantai 9. joulukuuta 2013

äiti älä pelkää kyllä pidän itsestä huolen, isä olen täällä maailman toisella puolen

Tässä on vähän kuvia lähi päiviltä. 1)Minä ja Desi koululla 2)Värjäsin tukkani melkein mustaksi 3)Mun sänky 4)Sain ikeasta mysliä nam nam 5)joulukuusen koristelua 6)Teksasilainen ruoka vs. suomalainen 7)Minä ja desi, minä ja emilia

En ole koskaan ollut mitenkään hirveä Suomi-fani, mutta täällä ollessani olen kyllä alkanut rakastamaan Suomea hirveesti ja olen niin onnellinen, että asun Suomessa. Olen alkanut kuunnella suomalaista musiikkiakin nyt haha. Vietettiin Emilian kanssa Suomen itsenäisyyspäivää, tehtiin suomi ruokaa, kuunnteltiin suomi musiikkia ja poltettiin suomi kynttilöitä.

P.S. lupaan, että on hupparin vika, että näytän tukevalta ekassa kuvassa!!!:DDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti