maanantai 10. maaliskuuta 2014

bluebell ice cream

Tänään lähdin emilien ja mon kanssa bluebell ice cream tehtaalle. Toi jäätelö oli super hyvää! Saatiin kierros tehtaasta, mutta siitä ei saatu ottaa kuvia. Nähtiin kuinka kaikki toimii ja se näytti tosi siistiltä miten se jäätelö liikku koko ajan.Tehtaan jälkeen käytiin tollasessa pienessä puistossa missä oli kaikenlaista tekemistä. Ja tosi hyvä pitsaa mmm. Oli taas tosi lämmin päivä. Tästä texasin säästä ei koskaan tiedä kun voi aamulla oli tosi kylmä ja illalla kuuma.
  Mä en ole voinut kirjotella nyt oikeen mitään kun mun adapteri ei toimi. Kun emilie oli perjantaina kylässä niin lainasi sen adapteria. Mutta kotona ja koulussa menee mukavasti. Mä nautin näistä viime hetkistä. Mä en osaa selittää kuinka suuri kokemus tämä on ollut. Sisäisesti mulle varsinkin ja olen hirveästi oppinut ja rohkistunut ja kasvanut, vaikkei sitä ulkopuolelta heti huomais.Musta tuntuu, että tämä on vasta alkua mun maailmanvalloitukselle. Haluan matkustella ja asua eripuolilla maailmaa, mutta täältä tultuani kyllä pysyn vielä hetken kotona. Koti tuntuu tällä hetkellä parhaalta paikalta maailmassa. Mua ärsyttää kun en osaa kuvailla kaikkia mun tunteita mitä täällä olo on herättänyt. Tulee olemaan niin tyhjä ja outo ja haikea, mutta käsittämättömän iloinen olo, sitten kun oon taas kotona.

Sunnuntaina mentiin rodeoon! Oli tosi hieno kokemus, varsinkin selena gomezin näkeminen. Menen vielä monta kertaa sinne tällä viikolla ja otan kuvia ja kerron lisää. Selenan konsertti oli tosi hyvä, oli vaan vähän lyhkäinen kun oli pelkän tunnin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti