keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Mun koneen adapteri ei suostu toimimaan niin en ole voinut kirjoittaa. Kirjotan nyt koulussa puhelimella sitte.
Pelottavaa ja jännittävää ja kivaa ja surullista että aika menee niin nopeasti. Viime perjantaina olin shoppailemassa kahden vaihtarikaverin kanssa ja oli tosi kivaa kuten aina. Ensi perjantaina valentine's day sleepover ja outlet ostoksille lauantaina. Koulussa mulla menee hyvin, en ole jaksanut suuremmin stressata, koska mun koulumenestys täällä ei ole se pääasia. Mutta kuitenkin sillain, että pääsen kaikista kursseista läpi. Täällä on oikeesti tosi kylmä pihalla. Tuuli on niin kylmä ja mulla ei ole kunnon vaatteita niin jäädyn. Onneks täällä ei kävellä mihinkään. Mä en kyllä valita enää koskaan jos pitää vähän siivota haha. Oon siivonnu tääl niin paljon. Muttei se haittaa. Musta on omasta mielestäni tullut enemmän suorasanaisempi ja osaan ehkä pitää puoliani paremmin. Ainoastaan vaihtarit tietää kuinka paljon täällä tulee ajateltua ja pohdittua kaikkee. Mä en tiedä miten mä osaan sanoa hyvästit täällä kun ei tiedetä nähdääks enää koskaan. Siitä tulee tosi surullinen päivä. Lähen siis 6. kesäkuuta. Vietän sitten kaksi päivää Washington DC: SSA ja lennän kotiin 8. päivä. Siitä tulee taas tosi ihana päivä kun nään kaikki pitkästä aikaa. Vähän mua on ruvennut haittaan, etten täytä kotona 18 ja kaikki kaverit täyttää 18 kun olen täällä. Melkein kaikki. Tällä viikolla on college week ja vietetään joku pari tuntii aina college jutuista puhuen ja se on ihan turhaa mulla. No ainakin saa seurustella koko parien tuntia. Me saatiin kausiliput rodeoon ja päästään kattoon kaikkia esiintyjiä! Mm. Selena Gomez!! Se on ens kuussa. Kohta meillä loppuu tunti ja meillä alkaa lunch, minä menen tästä syömään pizza/hampparia/kiinalaista..

1 kommentti:

  1. Kulta, sä oot aina ollut kova miettimään asioita. Ja myös puhumaan niitä ulos. Nautin täällä niin paljon siitä, mitä sä koet siellä. Olen niin ylpeä sinusta. Olen vaan niin tosi ylpeä, iloinen ja onnellinen sinusta ja siitä, että olet niin rohkea että lähdit sinne kauas. Kaikki mitä koet kasvattaa sinua, muuttaa, vaikuttaa. Eikä ne asiat häviä. Ystävien rakkaus jää sinuun, vaikket ystäviä aina näkisikään.

    VastaaPoista